Jak to vlastně začalo
Naše spolupráce s realitní kanceláří REMAX Alfa začala v srpnu roku 2017. Před tím jsme o sobě věděli cca 2 roky, ale teprve tehdy nastal ten pravý moment, kdy do sebe vše zaklaplo. Domluvili jsme se, že pro Alfu budeme dělat SEO, tedy optimalizaci pro vyhledávače. Od počátku jsme věděli, že aktuální podoba webu není ideální a že patrně nastane moment, kdy bude potřeba udělat jeho redesign. Ve druhé polovině roku 2018 bylo jasno – uděláme nový web. Následovalo několik měsíců práce a 22. 2. 2019 byl web konečně připraven ke spuštění.
Nové stránky spuštěny, a co dál?
My i klient víme, že u webů, které mají generovat business a růst, práce nikdy nekončí. Proto jsme se okamžitě pustili do SEO i do vytváření nových funkcí.
Jak si web vede po roce?
Jak je patrné z grafů a čísel převzatých z Google Analytics, tak si web u většiny měřených základních parametrů výrazně polepšil. Mírně poklesl počet stránek na relaci, doba trvání relace a míra okamžitého opuštění. Relace = jedna návštěva. Celkově jsme tedy s vývojem spokojení.
Neusínáme na vavřínech
Práce na firemním online marketingu pro REMAX Alfa budou pokračovat i nadále. Plánované činnosti můžeme rozdělit na následující části:
- Tvorba a úpravy obsahu Remaxalfa.cz
- Nové funkce
- Technická správa webu
- Vytváření nových webů (na těch pak většinou děláme to, co je zmíněno v předchozích třech bodech). Jedná se například o weby pro jednotlivé realitní makléře, kteří pro Alfu pracují. Tyto následně propojujeme tak, aby z toho měli užitek jak makléři, tak samotný hlavní web kanceláře..